مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 10:552021-02-21سياسي

سهل انگاری ها و تبانی در واگذاری زمین ها مورد توجه دستگاه قضا باشد


نماینده اسبق شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: سهل انگاری ها و تبانی در واگذاری زمین ها مورد توجه دستگاه قضا باشد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده اسبق شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: سهل انگاری ها و تبانی در واگذاری زمین ها مورد توجه دستگاه قضا باشد.

ستار هدایت خواه در نشست نخبگان و نمایندگان اقشار مختلف مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با آیت الله رییسی رییس قوه قضاییه افزود: روابط ناسالم در سیستم اداری، تبانی در واگذاری زمین ها، ابهام در پتروشیمی گچساران و نیروهای مطالبه گر مورد توجه دستگاه قضا باشد وی اظهارکرد: یکی از ارکان مهم برای دادورزی مجری آشنای با مبانی عدالت است و مجری باید اول عدالت را در سرزمین جان خود حاکم کند چرا که عدالت درونی زمینه ساز عدالت بیرونی است.

نماینده اسبق شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رکن دوم قانون و دستورالعمل های عدالت محور است و عادل ترین مجری بدون قانون عدالت محور به توسعه عدالت منجر نخواهد شد.

هدایتخواه تصریح کرد: رکن سوم عزم و قیام عمومی مردم برای اجرای عدالت است بدون مطالبه عمومی حرکت عدالتخواهانه پیامبران نیز به ثمر ننشست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهل انگاری ها و تبانی در واگذاری زمین ها مورد توجه دستگاه قضا باشد

سهل انگاری ها و تبانی در واگذاری زمین ها مورد توجه دستگاه قضا باشد