مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 10:452021-02-21سياسي

تگدی گران حرفه ای را در چرخه بازتوانی قرار دهیم


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه باید جلوی تکدی حرفه ای و سازمان یافته گرفته شود، گفت: اگر به راحتی اجازه ندهیم فردی این کار را دنبال کند و این فرد را در چرخه بازتوانی قرار دهیم بسیار موفق خواهیم بود.

- ناصر خوش خبر، امروز یکشنبه 3 اسفند در آیین افتتاح مجتمع فوریت های خدمات اجتماعی و گرمخانه شهرداری بیرجند و افتتاح و رونمایی از سامانه ثبت اطلاعات آسیب دیدگان اجتماعی اظهار کرد: هدف گذاری هوشمندانه شهرداری برای راه اندازی این مرکز یک هدف گذاری دقیق و موثر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: رها کردن بی خانمان ها هزینه زیادی بر اعتماد اجتماعی داشته و چهره زشتی از شهر به نمایش می گذارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خراسان جنوبی بیان کرد: راه اندازی مرکز خدمات اجتماعی شاید 50 درصد از کار باشد و مابقی کار نیازمند عزم جدی دستگاه ها است که در این راستا باید به صورت تخصصی و هدفمند و با این نیت که یک درمانده و کودک کار را به خانه برگردانیم تلاش کنیم چراکه در بحث جلوگیری از ترد شدگی تاثیرگذار است.

خوش خبر با بیان اینکه اگر مسئولیت پذیری را دنبال و آن حس را تقویت کنیم قطعاً موفق خواهیم بود، تصریح کرد: ظرفیت های زیادی اعم از نهادهای حمایتی، خیرین و مردم در استان وجود دارد که نیازمند انسجام درونی هستیم تا خروجی خوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تگدی گران حرفه ای را در چرخه بازتوانی قرار دهیم

تگدی گران حرفه ای را در چرخه بازتوانی قرار دهیم