مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 10:452021-02-21سياسي

استقرار کاروان سلامت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مناطق زلزله زده سی سخت


شایان نادری، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: با وقوع زلزله در منطقه سی سخت به منظور خدمت رسانی به زلزله زدگان، - استقرار کاروان سلامت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مناطق زلزله زده سی سخت مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاروان سلامت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای همکاری و درمان حادثه دیدگان زلزله در این شهرستان مستقر شده است.

شایان نادری، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: با وقوع زلزله در منطقه سی سخت به منظور خدمت رسانی به زلزله زدگان، نیرو های امدادی و جهادی ستاد اجرایی عازم منطقه شدند و اقلام ضروری برای زلزله زدگان ارسال شد.

نادری تصریح کرد: در ساعات اولیه پس از وقوع زلزله یک هزار تخته پتو، 120 چادر اسکان، 100 عدد بخاری، 2 هزار عدد کنسرو تن ماهی و 120 متر موکت و لوازم اسکان اضطراری به مناطق زلزله زده ارسال شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برپایی آشپزخانه طبخ غذای گرم در سی سخت و یاسوج مطرح کرد: روزانه سه هزار پرس غذایی گرم طبخ می شود و در اختیار زلزله زدگان قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار کاروان سلامت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مناطق زلزله زده سی سخت

استقرار کاروان سلامت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مناطق زلزله زده سی سخت