مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 10:352021-02-21سياسي

59 زندانی به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کرمانشاه آزاد شدند


تعداد 59 نفر از زندانیان استان کرمانشاه به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از زندان آزاد شدند و به آغوش جامعه و خانوده خویش بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) امروز 59 نفر از زندانیان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، رییس کل دادگستری استان، مسئول ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، مدیر کل اداره زندان های کرمانشاه و جمعی از مسئولین، آزاد و به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

کسی که عالمانه مرتکب جرم می شود باید مجازات شود نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تقدیر از این کار شایسته،اظهار داشت: صرفا آزاد کردن زندانیان کافی نیست و باید برای بعد از زندان آن ها نیز فکر کرد و با پیگیری مسئولین و استفاده از منابع طبیعی که در استان وجود دارد، راه های اشتغال این افراد را فراهم کرد که دوباره گذر این ها به زندان نیفتد.

آیت الله مصطفی علما خاطرنشان کرد: اعتبار یک زندانی در اجتماع کم می شود و بسیاری از فرصت ها را از دست می دهد، بنابراین نیاز به برگزاری جلسات ماهیانه است که آسیب ها شناسایی شود و راه های برون رفت از آن ها را بررسی و پیشنهاد داد.

وی یادآور شد: البته همانگونه بخشش و جودی که شیوه و خصلت ائمه است، در حق زندانیانی که سهوی و یا براساس نادانی مرتکب خطا می شوند، رع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

59 زندانی به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کرمانشاه آزاد شدند

59 زندانی به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کرمانشاه آزاد شدند