مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 10:202021-02-21سياسي

نماینده مجلس: دانشمند جوان قزوینی موفق به کشف داروی ضدکرونا شده است


نسبت به روند تصمیم گیری در ستاد ملی مبارزه با کرونا اعتراض دارم، ضعف در حمایت از تولید داروهای ضدکرونای ایرانی و اطاله زمان در برگزاری جلسات کمیته علمی ستاد برای بررسی ورود داروهای ضدکرونای جدید ایرانی در چرخه تولید انبوه و توزیع آن در سراسر کشور برای ما سوال شده است.

- نماینده مردم قروین در مجلس با بیان اینکه دانشمند جوان قزوینی موفق به کشف داروی ضدکرونایی شده که 100 سال گذشته هم داروی ضدانگل بوده و سابقه دارویی دارد، گفت: چرا دارو دپو می شود و اجازه توزیع به آن داده نمی شود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه محمد بیگی نماینده مردم قزوین در مجلس در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس خطاب به وزیر بهداشت گفت: نسبت به تحقق قول های وزیر برای ساخت بیمارستان 700 تختخوابی در قزوین و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی سلامت در بیمارستان ها بسیار اقدام شود.

وی افزود: نسبت به روند تصمیم گیری در ستاد ملی مبارزه با کرونا اعتراض دارم، ضعف در حمایت از تولید داروهای ضدکرونای ایرانی و اطاله زمان در برگزاری جلسات کمیته علمی ستاد برای بررسی ورود داروهای ضدکرونای جدید ایرانی در چرخه تولید انبوه و توزیع آن در سراسر کشور برای ما سوال شده است، دانشمند جوان قزوینی موفق به کشف داروی ضدکرونایی شده که 100 سال گذشته هم داروی ضدانگل بوده و سابقه دارویی دارد و اکنون هم تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: دانشمند جوان قزوینی موفق به کشف داروی ضدکرونا شده است

نماینده مجلس: دانشمند جوان قزوینی موفق به کشف داروی ضدکرونا شده است