مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 10:002021-02-21سياسي

مشکل کارگران هپکو در نشست شورای هماهنگی سران قوا پیگیری شود


نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی از «قالیباف» خواست تا موضوع کارگران هپکو را در نشست شورای هماهنگی سران قوا پیگیری کند.

- نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی از قالیباف خواست تا موضوع کارگران هپکو را در نشست شورای هماهنگی سران قوا پیگیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسن آصفری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی،گفت: از رییس مجلس شورای اسلامی درخواست می کنم که به موضوع کارگران کارخانه هپکوی اراک ورود کند.

وی بیان کرد: در اوایل مجلس یازدهم گفته شد که به جای اینکه موضوعات رادر اتاق وزرا پیگیری کنید وزرا را به مجلس می آوریم اما وزرا تاکنون به تعهداتشان عمل نکردند و کارگران هپکوی اراک دو ماه است که حقوق دریافت نکردند.

نماینده مردم اراک با بیان اینکه دولت اراده ای برای حل مشکلات کارگران هپکو ندارد، تصریح کرد: آقای قالیباف! تقاضای بنده آن است که شما موضوع کارخانه هپکو را در شورای هماهنگی سران قوا پیگیری کنید چرا که وضعیت کارگران از نظر اقتصادی مناسب نیست.

آصفری یادآور شد: رییس سازمان تأمین اجتماعی و وزیر کار هفته گذشته در کمیسیون اجتماعی مجلس وعده دادند که این مشکلات را حل می کنند اما متأسفانه هنوز هیچ اتفاقی در این زمینه رخ نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کارگران هپکو در نشست شورای هماهنگی سران قوا پیگیری شود

مشکل کارگران هپکو در نشست شورای هماهنگی سران قوا پیگیری شود