مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 09:552021-02-21اقتصادي

مستمری مددجویان متناسب با تورم افزایش یابد/پیشنهادمان مستمری 500 هزارتومانی است


رییس کمیته امداد با انتقاد از پیشنهاد افزایش 25 درصدی مستمری مددجویان در لایحه بودجه دولت گفت: مستمری خانواده های تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی باید متناسب با نرخ تورم افزایش یابد.

- رییس کمیته امداد با انتقاد از پیشنهاد افزایش 25 درصدی مستمری مددجویان در لایحه بودجه دولت گفت: مستمری خانواده های تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی باید متناسب با نرخ تورم افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمرتضی بختیاری با اشاره به برگزاری جلساتی با مسئولان سازمان برنامه و بودجه در بازه زمانی تنظیم لایحه بودجه 1400 کل کشور، افزود: در نهایت دولت افزایش 25 درصدی مستمری مددجویان را در بودجه سال آینده کشور پیشنهاد کرد که مورد پذیرش نهادهای حمایتی نیست.

وی افزایش 25 درصدی مستمری مددجویان را ناکافی دانست و ادامه داد: مشکلات مالی دولت در شرایط تحریم و کرونا را درک می کنیم اما در شرایط تورمی کشور، این اعداد و ارقام گرهی از مشکلات زندگی خانواده های تحت حمایت باز نمی کند.

رییس کمیته امداد به شرایط کشور در چند سال اخیر به ویژه فشار اقتصادی بر اقشار محروم جامعه پرداخت و اضافه کرد: تکانه های اخیر اقتصادی از طرفی موجب افزایش سرمایه افراد متمکن و صاحبان املاک و دارایی شده و از سوی دیگر با رشد بی سابقه تورم اقلام مصرفی، فشار مضاعفی را بر آحاد جامعه به ویژه خان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستمری مددجویان متناسب با تورم افزایش یابد/پیشنهادمان مستمری 500 هزارتومانی است

مستمری مددجویان متناسب با تورم افزایش یابد/پیشنهادمان مستمری 500 هزارتومانی است