مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 09:402021-02-21فرهنگي

مستند «قهرمان مرصاد» در نهاوند ساخته می شود


مسوول جشنواره فیلم عمار در نهاوند گفت: به منظور رشادت های شهید حاج میرزا سلگی در عملیات مرصاد مستند «قهرمان مرصاد» در نهاوند با همکاری عوامل فیلم عمار ساخته می شود.

- اکرم حیدری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: با توجه به درخواست جمعی از اعضای جشنواره فیلم عمار از ایمان گودرزی مستندساز نهاوندی مبنی بر ساخت فیلمی مستند از رشادت های شهید سلگی در جریان عملیات مرصاد، ایشان برای ساخت این فیلم اعلام آمادگی کرد.

وی با بیان اینکه شهید سلگی همواره خواستار پرداختن به مسائل معنوی در جبهه ها بودند افزود: در مصاحبه و گفت وگویی که بنده با حاج میرزا سلگی در سال های گذشته داشتم درخواستی با این مضمون که لازم است به بعد معنوی جبهه ها توجه و در این ارتباط فیلم ساخته شود از ما داشتند.

مسوول جشنواره فیلم عمار در نهاوند گفت: براین اساس جرقه ساخت فیلمی از رشادت های حاج میرزا در ذهن بچه های گروه عمار زده شد و پس از طرح آن در سالروز شهادت گروه ابوذر با آقای گودرزی، ایشان برای ساخت مستند اعلام آمادگی کردند.

وی از جشنواره فیلم عمار به عنوان فرصتی برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی های افراد و شخصیت های شهرستان در بخش های مختلف فرهنگی، مذهبی و اجتماعی یاد کرد و گفت: با توجه به اینکه در سطح شهرستان افراد مستعد بسیاری وجود دارد که قاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند «قهرمان مرصاد» در نهاوند ساخته می شود

مستند «قهرمان مرصاد» در نهاوند ساخته می شود