مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 09:102021-02-21سياسي

انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه هنر و کمیته ملی اسکان بشر


در تفاهم نامه همکاری آموزشی و پژوهشی میان دانشگاه هنر و کمیته ملی اسکان بشر جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه هنر منعقد شد.

- در تفاهم نامه همکاری آموزشی و پژوهشی میان دانشگاه هنر و کمیته ملی اسکان بشر جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه هنر منعقد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این تفاهم نامه بر توسعه و تحکیم همکاری ها و فعالیت های علمی و تحقیقاتی و در جهت استمرار آن، به ویژه در موضوع توسعه ی پایدار شهری تاکید شد.

این نشست، دوم اسفند ماه سال جاری با حضور سید حسن سلطانی رییس دانشگاه هنر، داوود قنبریان معاون اداری و مالی دانشگاه ، بهنود برمایه ور سرپرست مدیریت امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی، محمد مهدی مظاهری دبیر کل کمیته اسکان بشر جمهوری اسلامی ایران، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد فارابی و علیرضا صالحی رییس مجتمع ولی عصر (عج) دانشگاه تهران جنوب دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب برگزار شد.

در آغاز این نشست سلطانی گفت: حرکت در ارتباط با اسکان بشر حرکتی بسیار ارزشمند است و امیدواریم دانشگاه هنر نیز بتواند به عنوان یک بازوی علمی و پژوهشی در کنار این مجموعه گام های بلندی بردارد.

وی ضمن اشاره به جلساتی که این سازمان با اعضای هیات علمی دانشگاه هنر داشته است بیان کرد: اعضای هیات علمی دانشگاه هم اکنون با حضور در مباحث فکری با هبیتات در ارتباط و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه هنر و کمیته ملی اسکان بشر

انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه هنر و کمیته ملی اسکان بشر