مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 09:052021-02-21اقتصادي

افزایش بیش از 100 درصدی سامانه های نوین آبیاری در استان سمنان


مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از افزایش بیش از 100 درصدی سامانه های نوین آبیاری در اراضی کشاورزی این استان خبرداد و تصریح کرد: - ایسنا/سمنان مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از افزایش بیش از 100 درصدی سامانه های نوین آبیاری در اراضی کشاورزی این استان خبرداد و تصریح کرد: تا امروز سامانه های نوین آبیاری در بیش از 36 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان سمنان اجرایی شده است.

حسین شاهینی سوم اسفندماه اظهار کرد: تا سال 1392 سامانه های نوین آبیاری در مدلهای قطره ای بارانی و کم فشار در حدود 16 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان سمنان اجرایی شده بود؛ اما امروز شاهد افزایش بیش از 20 هزار هکتاری اراضی کشاورزی مجهز به سیستم های نوین آبیاری در این استان هستیم.

وی افزود: با تلاش های صورت گرفته در دولت های یازدهم و دوازدهم، سطح اراضی کشاورزی مجهز به سامانه های نوین آبیاری به 36 هزار و 352 هکتار افزایش یافته است و برنامه ریزی های لازم برای استمرار این روند ادامه دارد.

مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان عنوان کرد: از میان مدلهای مختلف سامانه های نوین آبیاری در ارزیابی کشاورزی استان سمنان، مدل قطره ای بیشترین سهم را داشته و تا کنون بیش از 22 هزار و 635 هکتار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بیش از 100 درصدی سامانه های نوین آبیاری در استان سمنان

افزایش بیش از 100 درصدی سامانه های نوین آبیاری در استان سمنان