مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 09:002021-02-21اجتماعي

دانش آموزان ملایری امدادگر می شوند


مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر اعلام کرد: طرح ملی دادرس با هدف آموزش کمک های اولیه و امدادونجات به دانش آموزان و افزایش سطح ایمنی و کاهش خطرپذیری ناشی از حوادث، - ایسنا/همدان مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر اعلام کرد: طرح ملی دادرس با هدف آموزش کمک های اولیه و امدادونجات به دانش آموزان و افزایش سطح ایمنی و کاهش خطرپذیری ناشی از حوادث، در شهرستان ملایر انجام خواهد شد.

محمدرضا بشری در گفت وگو با ایسنا، به برگزاری نشست مشترک هماهنگی اجرای طرح ملی دادرس با حضور مسئولان هلال احمر اشاره کرد و افزود: این نشست با محوریت نحوه اجرای طرح دادرس در شرایط حال حاضر جامعه و شیوع بیماری کرونا برگزار شد.

بشری ادامه داد: آموزش و پرورش از طرح دادرس که با هدف آموزش کمک های اولیه و امدادونجات به دانش آموزان و افزایش سطح ایمنی و کاهش خطرپذیری ناشی از حوادث، انجام می شود، استقبال خواهد کرد.

وی طرح ملی دادرس را یکی از برنامه های تعریف شده با رویکرد آموزشی، تربیتی و رقابتی دانست و گفت: در این طرح علاوه بر رشد و شکوفایی استعدادهای علمی و امدادی دانش آموزان، افزایش روحیه کار جمعی و رشد سطح آگاهی دانش آموزان نیز اتفاق می افتد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر ضمن اعلام آمادگی آموزش و پرورش در زمینه برگزاری برنامه های طرح ملی دادرس، تأکید کرد: هل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان ملایری امدادگر می شوند

دانش آموزان ملایری امدادگر می شوند