مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 08:452021-02-21ورزشي

پیروزی برابر «سپیدرود» آسان نبود/ در شرایط خوبی قرار داریم


سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: تیم فوتبال سپیدرود رشت از بازیکنان با تجربه و خوبی بهره می برد و پیروزی برابر این تیم در رشت کار آسانی نبود.

- رضا طلایی منش امروز در گفتگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به دیدار هفته نهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور برابر سپیدرود رشت اظهار کرد: طبق استراتژی که ما داریم در تمام دیدارها چه خانگی چه بیرون از خانه برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم و تلاش می کنیم دست پر از میدان مسابقه خارج شویم.

وی ادامه داد: تیم فوتبال سپیدرود رشت با داشتن بازیکنان لیگ برتری و باتجربه ای نظیر محمد غلامی، پویا نزهتی و اویس کردجهان تیم بسیار قدرتمند و دو حریف اساسی ما در ابتدا در این بازی بودند، بیان کرد: بازی زیر باران و چمن مصنوعی انرژی بیشتری از بازیکنان می گیرد اما ما در نیمه اول بازی پرفشار و خوبی را آغاز کردیم.

وی تصریح کرد: در نیمه اول به خوبی توپ و میدان را در اختیار داشتیم و توانستیم گل هم به ثمر برسانیم و با پیروزی به رختکن رفتیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به نیمه دوم این دیدار بیان کرد: تیم فوتبال سپیدرود رشت با به میدان آوردن اویس کردجهان برای جبران نتیجه به میدان آمد ودر پانزده دقیقه نخست نیمه دوم توانستند حملاتی بر روی دروازه ما انجام دهند و به گل تساوی هم رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی برابر «سپیدرود» آسان نبود/ در شرایط خوبی قرار داریم

پیروزی برابر «سپیدرود» آسان نبود/ در شرایط خوبی قرار داریم