مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 08:352021-02-21سياسي

کلیات درآمدی لایحه بودجه 1400 شهرداری تهران تصویب شد


کلیات درآمدی لایحه بودجه 1400 شهرداری تهران با 16 رأی موافق در شورای شهر به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، کلیات درآمدی لایحه بودجه 1400 شهرداری تهران امروز در صحن شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت و اعضای شورا نظرات شان را در این زمینه مطرح کردند.

حجت نظری، محمدجواد حق شناس و الهام فخاری از جمله مخالفان کلیات درآمدی لایحه بودجه 1400 شهرداری بودند و این افراد اعتقاد داشتند که شهرداری در اجرای برنامه ها در سال آینده به دلیل مشکلاتی که در بودجه وجود دارد با دغدغه و اختلال مواجه خواهد شد.

در کلیات درآمدی لایحه بودجه 1400 درآمدهای شهرداری شامل درآمدهای ناشی از عوارض عمومی، درآمدهای ناشی از عوارض اختصاصی، بهای خدمات و درآمدهای مؤسسات انتفاعی شهرداری، درآمدهای حاصل از وجوه و اموال شهرداری و کمکی های اعطایی دولت و سازمان های دولتی وجود داشت.

همچنین اعانات کمک های اهدای و داریی منابع حاصل از دارایی سرمایه ای، ماده 101 قانون شهرداری، فروش اموال غیرمنقول، فروش اموال منقول، فروش سرقفلی و منابع حاصل از واگذاری دارایی مالی، وام های دریافتی و انواع اوراق و اسناد و سهام از دیگر درآمدهایی است که برای شهرداری تهران در سال 1400 در نظر گرفته شده و در مجموع این رقم بیش از 48 هزار میلیارد تومان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیات درآمدی لایحه بودجه 1400 شهرداری تهران تصویب شد

کلیات درآمدی لایحه بودجه 1400 شهرداری تهران تصویب شد