مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 08:352021-02-21پزشكي

کاهش 30 درصدی مشکلات قلبی مرگبار با کمک بازتوانی قلبی


مسئول آموزش سلامت و انجمن های پژوهشکده قلب و عروق اصفهان گفت: پژوهش های انجام شده بر روی افرادی که از بازتوانی قلبی استفاده کرده اند، نشان می دهد که این افراد 30 درصد کمتر از دیگر افراد به مشکلات قلبی مرگبار دچار می شوند.

- ایسنا/اصفهان مسئول آموزش سلامت و انجمن های پژوهشکده قلب و عروق اصفهان گفت: پژوهش های انجام شده بر روی افرادی که از بازتوانی قلبی استفاده کرده اند، نشان می دهد که این افراد 30 درصد کمتر از دیگر افراد به مشکلات قلبی مرگبار دچار می شوند.

ساحل جوانبخت در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه بیماری های قلبی و عروقی سهم بالایی در میزان مرگ و میر جوامع دارند، بر ضرورت بازتوانی قلبی و راه های پیشگیری از حاد شدن مشکلات قلبی و عروقی تأکید و اظهار کرد: تقریبا همه ما این دیدگاه را داریم که زمانی باید به پزشک مراجعه کنیم که تغییر ناگهانی در سلامتی ایجاد شود و بیمار شویم، اما در مواردی که از بیماری رهایی یافته و هنوز با عوارض و علایم آن دست و پنجه نرم می کند، چه راهکاری داریم؟ وی افزود: فرض کنید پدر و سرپرست یک خانواده سکته قلبی کرده که اکنون کیفیت زندگی شخصی و شغلی او را تحت تأثیر قرار داده است و طبیعتا کل خانواده از این اتفاق تأثیر پذیرفته اند، آیا این کاهش کیفیت زندگی باید برای بیمار همیشگی باشد یا راهکاری برای آن وجود دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 30 درصدی مشکلات قلبی مرگبار با کمک بازتوانی قلبی

کاهش 30 درصدی مشکلات قلبی مرگبار با کمک بازتوانی قلبی