مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 08:302021-02-21سياسي

شبکه بهداشت و درمان مکلف به شناسایی افراد معتاد است


فرماندار هشترود با بیان این که شبکه بهداشت و درمان مکلف به شناسایی افراد معتاد و بازتوانی آن هاست، گفت: متاسفانه این اداره در کار خود سست عمل کرده و فقط به ارائه ی آمار اکتفا می کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود با بیان این که شبکه بهداشت و درمان مکلف به شناسایی افراد معتاد و بازتوانی آن هاست، گفت: متاسفانه این اداره در کار خود سست عمل کرده و فقط به ارائه ی آمار اکتفا می کند.

امین امینیان در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر، با بیان این که جمهوری اسلامی ایران سردمدار مبارزه با مواد مخدر در جهان است، گفت: در این راه نزدیک به 18 هزار نفر شهید تقدیم این آب و خاک کرده است.

وی با بیان این که شبکه بهداشت در مورد شناسایی و درمان معتادان کار بخصوصی انجام نداده است، گفت: این امر موجب مبهم ماندن اقدامات در مورد غربالگری معتادان شده است.

وی اظهار کرد: هزینه معتادان متجاهر که به کمپ ترک اعتیاد فرستاده می شوند بر عهده شهرداری است، اما متاسفانه تاکنون این اداره هیچ نوع همکاری با بهزیستی نداشته است.

امینیان با انتقاد از عملکرد شهرداری هشترود، گفت: شهرداری هشترود در اجرای مسائل فرهنگی و اجتماعی به طور کل تعطیل است و کاری انجام نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه بهداشت و درمان مکلف به شناسایی افراد معتاد است

شبکه بهداشت و درمان مکلف به شناسایی افراد معتاد است