مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 08:252021-02-21اقتصادي

توزیع برنج، شکر و روغن مایع دولتی در بازار البرز/مشکل روغن جامد به زودی حل می شود


معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: برنج، روغن و شکر دولتی مورد نیاز مردم استان البرز به نرخ مصوب در بازار توزیع شده است و برای تأمین نیاز مردم مشکلی وجود ندارد.

- محسن بوستانی فر، معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: با توجه به فرارسیدن روزهای پایان سال، نظارت بر بازار استان تشدید شده است.

معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه مطابق هر ساله برنامه ریزی هایی برای عرضه کالای اساسی مردم در شب عید انجام شده است، ادامه داد: استانداری به عنوان مسؤول کارگروه تنظیم بازار بر امور اجرایی نظارت کافی را دارد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه طبق مصوبه تنظیم بازار نرخ هر کیلوگرم برنج هندی 17 هزار و 500 تومان است، اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل های اجرایی ستاد، در حال حاضر حدود 400 تن برنج هندی در سطح استان توزیع شده است.

برنامه ریزی داریم برای روزهای آینده هزار تن برنج دیگر نیز در البرز توزیع شود.

بوستانی فر در ادامه تصریح کرد: در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم برنج تایلندی با قیمت ارزان تر، هر کیلو گرم 12 هزار و 500 تومان برای مردم استان البرز تخصیص یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع برنج، شکر و روغن مایع دولتی در بازار البرز/مشکل روغن جامد به زودی حل می شود

توزیع برنج، شکر و روغن مایع دولتی در بازار البرز/مشکل روغن جامد به زودی حل می شود