مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 08:152021-02-21سياسي

19 محکوم تعزیرات خراسان جنوبی مورد عفو رهبری قرار گرفتند


مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: 19 نفر از محکومان تعزیرات خراسان جنوبی مورد عفو مقام معظم رهبری قرار گرفتند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: 19 نفر از محکومان تعزیرات خراسان جنوبی مورد عفو مقام معظم رهبری قرار گرفتند.

محمد حسین اشرفی، امروز یکشنبه سوم اسفندماه اظهار کرد: با موافقت مقام معظم رهبری 19 نفر از محکومان تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی مورد عفو و بخشودگی قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با بیان اینکه این عفو و بخشودگی به مناسبت ایام پیروزی انقلاب اسلامی بوده است، بیان کرد: اتهام این محکومان قاچاق و عرضه خارج از شبکه کالا بوده است.

اشرفی گفت: این عفو متعاقب بررسی اولیه درخواست عفو محکومان این اداره کل در هیات عفو استانی و ارسال آن به سازمان متبوع و سپس بررسی مراتب به کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضاییه منعکس و در نهایت با موافقت مقام معظم رهبری صورت گرفت است.

وی با بیان اینکه مبلغ 4 میلیارد و 200 میلیون ریال جزای نقدی این تعداد از محکومان مشمول عفو واقع شده و قرار موقوفی اجرای حکم صادر می شود، اظهار کرد: این محکومان برای برخورداری از عفو مقام معظم رهبری بین 50 تا 70 درصد جزای نقدی خود را به حساب مربوطه وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 محکوم تعزیرات خراسان جنوبی مورد عفو رهبری قرار گرفتند

19 محکوم تعزیرات خراسان جنوبی مورد عفو رهبری قرار گرفتند