مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 07:552021-02-21دانش

شرایط دروس معرفی به استاد در دانشگاه پیام نور اعلام شد


شیوه اخذ معرفی به استاد (تک درس) در دانشگاه پیام نور اعلام شد، اخذ معرفی به استاد برای دروس عملی و کارآموزی قابل اجرا نیست.

- شیوه اخذ معرفی به استاد (تک درس) در دانشگاه پیام نور اعلام شد، اخذ معرفی به استاد برای دروس عملی و کارآموزی قابل اجرا نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دانشجویان مقطع کارشناسی که برای اتمام دوران تحصیلی فقط دو درس نظری باقیمانده داشته باشند و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد اگر تنها یک درس نظری باقی مانده داشته باشند می تواند آن درس را خارج از تاریخ امتحانات اعلام شده در تقویم دانشگاهی به صورت معرفی به استاد انتخاب و بگذراند.

در معرفی به استاد تعداد واحد مهم نیست، داشتن سایر شرایط کافی است، باید تمام نمرات دروس دیگر تأیید شده باشد، برای ثبت درخواست معرفی به استاد باید شهریه ثابت پرداخت شود.

دانشجوی شیوه پژوهشی قبل از دفاع از پایان نامه می تواند برای اخذ درس معرفی به استاد اقدام کند، در این صورت در یک ترم درس معرفی به استاد را می گذراند و در ترم بعد از آن به شرط گذشتن چهار ماه از تصویب پروپوزال مجاز به دفاع از پایان نامه است.

اخذ معرفی به استاد برای دروس عملی و کارآموزی قابل اجرا نیست و در معرفی به استاد کل شهریه ثابت و متغیر واحدهای مزبور از دانشجو دریافت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط دروس معرفی به استاد در دانشگاه پیام نور اعلام شد

شرایط دروس معرفی به استاد در دانشگاه پیام نور اعلام شد