مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 07:252021-02-21دانش

ایجاد پلتفرم آموزشی واحد برای آموزش عالی در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، پنجمین نشست تخصصی چهاردهمین کنفرانس ملی و هشتمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی در ایران با عنوان نقش کرسی های آموزشی یونسکو در یادگیری الکترونیکی با حضور سعید .

- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تعبیه یک پلتفرم اختصاصی برای هر یک از حوزه های آموزش عالی، وزارت بهداشت، آموزش و پرورش و نیز شرکت های دانش بنیان در دستور کار شورا قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، پنجمین نشست تخصصی چهاردهمین کنفرانس ملی و هشتمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی در ایران با عنوان نقش کرسی های آموزشی یونسکو در یادگیری الکترونیکی با حضور سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از طریق بستر مجازی برگزار شد.

عاملی در این جلسه با اشاره به مباحث ارائه شده توسط سایر سخنرانان خاطرنشان کرد: ما نزدیک به یک میلیارد و 900 میلیون وب سایت در جهان داریم که بیش از آنکه نشان دهنده توسعه یافتگی باشد، بیشتر نشان دهنده عدم شناخت است.

وی با تأکید بر اینکه مناسب بود بستر نظام آموزشی کشور تحت یک پلتفرم واحدی قرار می گرفت، یادآور شد: به عنوان نمونه سامانه آموزشی شاد توانسته است تبدیل به یک پلتفرم ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد پلتفرم آموزشی واحد برای آموزش عالی در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی

ایجاد پلتفرم آموزشی واحد برای آموزش عالی در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی