مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 07:152021-02-21اجتماعي

مراکز شبه خانواده خراسان رضوی به اندازه مجموع مراکز 10 استان است


مدیرکل دفتر کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور در سفر به مشهد از 20 خانه فرزندان تحت نظارت این سازمان بازدید کرد و گفت: مراکز شبه خانواده خراسان رضوی با مجموع مراکز 10 استان کشور برابری می کند بنابراین مسؤولیت همکاران ما در این استان بسیار سنگین است.

- سعید بابایی در سفر به مشهد از 20 خانه فرزندان تحت نظارت سازمان بهزیستی بازدید و اظهار کرد: در حال حاضر 600 مرکز کودکان فاقد سرپرست مؤثر در کشور مشغول فعالیت است که 95 واحد از این مراکز در خراسان رضوی واقع شده است.

مدیرکل دفتر کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: خراسان رضوی یک دوازدهم جمعیت کشور را در خود جای داده اما حیطه مراکزش گسترده تر از میزان جمعیت است و در واقع یک ششم مراکز شبه خانواده ی کشور را دارا است.

وی همچنین اضافه کرد: از نظر تعداد فرزندانی که درون خانواده ها مورد حمایت بهزیستی هستند نیز خراسان رضوی با داشتن 2 هزار و 400 کودک، یک ششم کودکان امدادبگیر کشور را به خود اختصاص داده است.

بابایی گفت: این حجم از جمعیت هدف در خراسان رضوی نشان دهنده اهمیت و سطح مسؤولیت همکاران ما در بهزیستی استان و همراهی مدیران مراکز غیر دولتی است.

مسؤولیت بهزیستی خراسان رضوی سنگین است مدیرکل دفتر کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: برای اینکه مقایسه خوبی انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز شبه خانواده خراسان رضوی به اندازه مجموع مراکز 10 استان است

مراکز شبه خانواده خراسان رضوی به اندازه مجموع مراکز 10 استان است