مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 07:052021-02-21دانش

پرستاران بیمارستان های دانشگاه آزاد می توانند با 20 سال سابقه بازنشسته شوند


هیات عمومی دیوان عدالت اداری با صدور رای وحدت رویه مقرر کرد پرستاران بیمارستان های دانشگاه آزاد مشمول مشاغل سخت و زیان آور بوده و در صورت درخواست بازنشستگی پیش از موعد با 20 سال سابقه کار بازنشسته می شوند.

- هیات عمومی دیوان عدالت اداری با صدور رای وحدت رویه مقرر کرد پرستاران بیمارستان های دانشگاه آزاد مشمول مشاغل سخت و زیان آور بوده و در صورت درخواست بازنشستگی پیش از موعد با 20 سال سابقه کار بازنشسته می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دیوان عدالت اداری، به دنبال اعلام تعارض در خصوص آرای صادره از سوی برخی شعب دیوان عدالت اداری مبنی بر الزام به بازنشستگی در مشاغل سخت و زیان آور پرستاران شاغل در بیمارستان های وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی، که آراء متناقض صادر کرده بودند، هیات عمومی دیوان عدالت اداری طبق ماده 89 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری پس از بررسی، تعارض در آرای صادره در این مورد را محرز دانست و با تشخیص رای به ورود به عنوان رای صحیح، اعلام کرد، پرستاران بیمارستان های دانشگاه آزاد در صورت درخواست بازنشستگی پیش از موعد با 20 سال سابقه کار بازنشسته شوند.

بخشی از مستندات صدور رأی وحدت رویه هیات عمومی دیوان عدالت اداری درباره نحوه بازنشستگی پرستاران بیمارستان های دانشگاه آزاد از این قرار است: 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستاران بیمارستان های دانشگاه آزاد می توانند با 20 سال سابقه بازنشسته شوند

پرستاران بیمارستان های دانشگاه آزاد می توانند با 20 سال سابقه بازنشسته شوند