مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 06:502021-02-21فرهنگي

شب موسیقی «منیم ایرانیم» در تبریز برگزار می شود


رییس انجمن موسیقی آذربایجان شرقی گفت: بمناسبت ولادت با سعادت مولای متقیان، حضرت علی بن ابیطالب(ع) و روز پدر، شب موسیقی «منیم ایرانیم» در تبریز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، غلامرضا میرزازاده   امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این مراسم روز سه شنبه پنجم اسفندماه جاری از ساعت 15:30 در محل تالار اقبال آذر مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز با حضور تعداد محدودی از هنرمندان و مسئولین فرهنگی هنری و با رعایت پروتکل های بهداشتی،  برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مراسم ضمن رونمایی از نماهنگ حماسی ملی ایرانیم ، از 30 نفر عوامل تولید این مجموعه تقدیر بعمل خواهد آمد.

رییس انجمن موسیقی آذربایجان شرقی تصریح کرد: این نماهنگ با شعر محمد رنجی، آهنگسازی غلامرضا میرزازاده، تنظیم شاهرخ پناهی فرد و کارگردانی هادی طاهرفر، با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، انجمن موسیقی آذربایجان شرقی، کانون فرهنگ، هنر و ادب تبریز و صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در موسسه ندای ایماژ تبریز تولید شده است.

میرزازاده گفت: این نماهنگ با صدای حسن جداری، فریبرز دانایی، مهدی حمزه زاده، محمدرضا جدیری، شهرام آبرومند، یونس برومند، احد تابع خیام و حمیدرضا رضایی از 5 استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان و تهران تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب موسیقی «منیم ایرانیم» در تبریز برگزار می شود

شب موسیقی «منیم ایرانیم» در تبریز برگزار می شود