مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 06:252021-02-21اجتماعي

بومی سازی المان های نوروز 1400


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان گفت: طراحی و ساخت المان های نوروزی بر پایه بهره گیری از نمادهای اصیل ایرانی همچنین بافت فرهنگی و تاریخی شهر زنجان بوده و بومی سازی شده است.

- محسن قربانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اجرای المان های شاد و جذاب بومی همچنین ترکیب رنگ های دلنشین در دیوار نگاره های شهری اولویت اصلی تغییر چهره فعلی شهر و تلطیف روحیه شهروندان است.

وی از انجام طرح پاکسازی دیوارهای شهر در اوایل اسفند خبر داد و گفت: در حال حاضر برای شناسایی پنج جداره برای اجرای طرح های مورد تایید در قالب های برجسته کاری، رنگ آمیزی و نورپردازی در شهر اقدام شده است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان با اشاره به رنگ آمیزی و نورپردازی ویژه در زیرگذر قائم برای گرامیداشت ولادت امام زمان (عج) و نیمه شعبان، افزود: توجه به دید بصری، پیرامون محیط به علت نام گذاری ارزشمند این محل در پیاده سازی طرح مد نظر است.

وی با تاکید بر بهبود فضاهای شهری در سایه بهره مندی از نظرات و پیشنهادات ارزنده شهروندان، بیان داشت: بی شک مشارکت عمومی و ارائه راهکارهای عملیاتی از سوی شهروندان و اساتید خبره این حوزه، ما را در ساختن شهری زیبا و خوش منظر یاری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی المان های نوروز 1400

بومی سازی المان های نوروز 1400