مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 05:252021-02-21اقتصادي

قلع و قمع 6 ساخت و ساز غیرمجاز‎ در سوادکوه


مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه اظهارکرد:در پی تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی و ساخت و ساز غیرمجاز، با دستور قضایی و پیگیری های امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه، - ایسنا/مازندران مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه اظهارکرد:در پی تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی و ساخت و ساز غیرمجاز، با دستور قضایی و پیگیری های امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه، 6 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در مساحت 5 هکتار در انارم سوادکوه قلع و قمع شد.

حمیدرضا شهابیان گفت: این اقدام در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها و با اخذ دستور مقام قضایی انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه با بیان اینکه همه مسوولان در صدد حفظ طبیعت و منابع طبیعی هستند، ادامه داد: جهاد کشاورزی با ساخت و ساز مشکلی ندارد بلکه متقاضیان برای ساخت خانه کارگری در باغ های خود باید مجوز دریافت کرده و قانون را رعایت کنند، ادامه داد: خوشبختانه دادگستری و دادستان سوادکوه همراهی خوبی برای برخورد با قلع و قمع باغات و ساخت و سازهای غیرمجاز دارند که این امر سبب تشدید برخوردها شده است.

شهابیان بیان کرد: صدور مجوز یا پروانه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی توسط شهرداران، بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا و واگذاری خدمات زیربنایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلع و قمع 6 ساخت و ساز غیرمجاز‎ در سوادکوه

قلع و قمع 6 ساخت و ساز غیرمجاز‎ در سوادکوه