مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 05:202021-02-21اجتماعي

حسرت زیارت کربلا یک ساله شد


یک سال از توقف سفرهای زیارتی به عتبات و اعزام نشدن کاروان های زیارتی به حرم سیدالشهدا (ع) به منظور جلوگیری از شیوع کرونا می گذرد و هر روز دلتنگی حرم بیشتر می شود، - خبرگزاری فارس ـ گروه حج و زیارت ـ مریم سادات آجودانی: یک سال از بسته شدن مرزهای عراق به روی زائران بر اثر شیوع کرونا می گذرد و عاشقان حسینی از توفیق زیارت حرم سیدالشهدا (ع) محروم هستند.

سخت ترین سال عاشقان حسینی/ یک سال بدون تشرف به حرم سیدالشهدا (ع) گذشت این یک سال را می توان سخت ترین ایام برای دلدادگان حسینی دانست؛ چرا که عاشقان سیدالشهدا (ع) نه تنها نتوانستند به زیارت امام حسین (ع) بروند، بلکه به دلیل محدودیت های کرونایی، بسیاری از مردم کشورمان از زیارت امام رضا (ع) هم محروم بودند و نتوانستند برات زیارت امام حسین (ع) را از ضامن آهو بگیرند.

با وجود اینکه یک سال است که امکان زیارت اعتاب مقدسه عراق برای ایرانیان فراهم نیست، سازمان حج و زیارت به عنوان متولی اعزام زوار در کنار توجه به حفظ سلامت جسمی مردم و جلوگیری از شیوع کرونا، برای سلامت روح آنها نیز که با زیارت حرم ها تأمین می شود، برنامه ریزی کرده اند.

صحبت الله رحمانی، مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت می گوید: پس از شیوع کرونا در منطقه و بسته شدن مسیر زیارت برای عاشقان اباعبدالله (ع)، سازمان حج و زیارت طی مذاکراتی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسرت زیارت کربلا یک ساله شد

حسرت زیارت کربلا یک ساله شد