مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 05:202021-02-21اقتصادي

جای خالی اهدای خون در سند شاخص های عدالت جنسیتی


مشاور امور بانوان و خانواده سازمان انتقال خون، گفت: بررسی رضایتمندی بانوان اهداکننده خون از خدمات سازمان انتقال خون، طرحی است که برای نخستین بار به اجرا در خواهد آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، الهام خلف عادلی، رشد مقطعی اهدای خون را امید بخش برشمرد و افزود: افزایش آمار اهدای خون بانوان در پی برپایی این پویش اگرچه بارقه های از امید را در پی داشت اما کافی نبود و ما به استمرار حضور بانوان در مراکز اهدای بودیم.

وی ادامه داد: مذاکرات بسیاری با هدف توسعه و ترویج فرهنگ اهدای خون بانوان با بسیاری از نهادهای ذی ربط انجام گرفت و انعقاد تفاهم نامه های مشترک راهی برای استمرار رشد شاخص اهدای خون بانوان بود.

خلف عادلی، انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک با سازمان بسیج را گامی موثر در دستیابی به چشم اندازی های سازمان در این زمینه عنوان کرد و گفت: این تفاهم نامه بر مبنای استفاده از ظرفیت سازمان یافته بسیج در فعالیت های داوطلبانه، دعوت بانوان به اهدای خون، استفاده از ظرفیت فضای رسانه ای جهت آموزش و اطلاع رسانی به عموم زنان و فراخوان بانوان اهداکننده بار اولی با هدف تبدیل به اهداکننده مستمر شدن منعقد شد.

وی از انعقاد تفاهم نامه امور بانوان و خانواده انتقال خون با سازمان بسیج جامعه زنان کشور به عنوان خشت اولی یاد می کند که به درستی در مکان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی اهدای خون در سند شاخص های عدالت جنسیتی

جای خالی اهدای خون در سند شاخص های عدالت جنسیتی