مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 05:152021-02-21بين الملل

راه مقابله با عادی سازی روابط با تل آویو مقاومت سیاسی و مردمی است


رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تأکید کرد: راه مقابله با عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی، تکیه بر گزینه مقاومت سیاسی و مردمی است.

- رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تأکید کرد: راه مقابله با عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی، تکیه بر گزینه مقاومت سیاسی و مردمی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از العهد، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی به 4 اصل برای مقابله با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

بر اساس این گزارش، وی با اشاره به عادی سازی روابط برخی کشورها با رژیم صهیونیستی، گفت: راه مقابله با عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی، تکیه بر گزینه مقاومت سیاسی و مردمی است.

این اصل اول است.

رییس دفتر سیاسی جنبش حماس یادآور شد: اصل دوم که باید برای آن تلاش کرد، توافق بر سر یک برنامه سیاسی خارج از چارچوب اسلو و گذر از 3 دهه گذشته است که با کنفرانس مادرید آغاز شد و این برنامه سیاسی باید مبتنی بر پایبندی به اصول ملی، تاکید بر نامشروع بودن دشمن صهیونیستی و ایجاد پیوند بین عمل سیاسی هدفمند و مقاومت فراگیر باشد که مقابله با عادی سازی روابط در رأس اولویت های آن قرار داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه مقابله با عادی سازی روابط با تل آویو مقاومت سیاسی و مردمی است

راه مقابله با عادی سازی روابط با تل آویو مقاومت سیاسی و مردمی است