مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 05:102021-02-21اقتصادي

گران فروشی 103 تن گوشت مرغ گرم در لرستان


سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: دو واحد عمده فروش مرغ به دلیل عرضه خارج از شبکه و گران فروشی 103 تن گوشت مرغ گرم به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

- ایسنا/لرستان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: دو واحد عمده فروش مرغ به دلیل عرضه خارج از شبکه و گران فروشی 103 تن گوشت مرغ گرم به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

بختیار رازانی دوم اسفندماه، اظهار کرد: ارزش این میزان مرغ یک میلیارد و 458 میلیون تومان است و واحدهای صنفی متخلف نیز به تعزیرات حکومتی لرستان معرفی شدند.

وی تصریح کرد: به همین منظور در بازرسی از واحدهای فروش مرغ گرم در شهرستان خرم آباد سه تن گوشت مرغ از یک واحد صنفی متخلف کشف و ضبط شد.

سرپرست سازمان صمت لرستان خاطرنشان کرد: این واحد صنفی به دلیل گران فروشی سه تن گوشت مرغ گرم به ارزش 18 میلیون تومان به تعزیرات حکومتی استان معرفی شده است.

رازانی ادامه داد: همچنین 100 تن مرغ خارج از شبکه توزیع به ارزش تخلفاتی یک میلیارد و 444 میلیون تومان در بازرسی از واحدهای تولید مرغ گوشتی در شهرستان سلسله کشف شد که صاحب این واحد نیز به تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه ممکن است برخی افراد سودجو به دنبال سوءاستفاده از وضع موجود باشند، مردم می توانند در این زمینه سازمان صمت را یاری کنند تا از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گران فروشی 103 تن گوشت مرغ گرم در لرستان

گران فروشی 103 تن گوشت مرغ گرم در لرستان