مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 04:552021-02-21بين الملل

مقابل روند عادی سازی روابط مانند یک سد محکم می ایستیم


دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را تلاش برای محاصره کردن مقاومت در منطقه توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در جریان سخنرانی خود در یک کنفرانس درباره عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاکید کرد: روند عادی سازی روابط با تل آویو حرکتی در مسیر محاصره مقاومت علیه رژیم صهیونیستی به شمار می رود.

النخاله بیان کرد: آمریکا به دنبال محاصره مقاومت در منطقه است تا واشنگتن و تل آویو بتوانند برای تغییر جغرافیای منطقه اقدام کنند.

وی افزود: ما معتقد هستیم که ملت های اسلامی و عربی حامی آرمان فلسطین و قدس، می دانند که تحولات امروز توطئه ای علیه دین و تاریخ آنها محسوب می شود.

النخاله اضافه کرد: ما در برابر تمام خطراتی که هر روز شاهد آن هستیم، مانند یک سد محکم و با شعار اتحاد علیه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در برابر این فروپاشی عربی می ایستیم.

وی گفت: در حالی حاکمان عرب، سازش با اشغالگران را یک موضوع منطقی تصور می کنند که دشمن صهیونیستی آن را به معنای تسلیم شدن کشورهای عربی و اسلامی در برابر تل آویو می داند.

النخاله هم چنین طرح موسوم به ابتکار صلح عربی را مورد انتقاد قرار داد و از آن به عنوان پلی برای عبور برخی کشورهای عربی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابل روند عادی سازی روابط مانند یک سد محکم می ایستیم

مقابل روند عادی سازی روابط مانند یک سد محکم می ایستیم