مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 04:352021-02-21سياسي

متن طرح اصلاح قانون تاسیس و اداره مدارس غیردولتی


طرح اصلاح قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی در مجلس تهیه و تدوین شد که در آن بر توسعه متوازن همه استان ها و جلوگیری از صدور مجوز بی رویه برای مدارس و مراکز آموزشی غیردولتی تاکید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، طرح اصلاح قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی در مجلس تهیه و تدوین شد.

در این طرح آمده است که باید تهیه و تدوین الگوی توسعه متوازن به منظور جلوگیری از صدور بی رویه و بیش از حد مجوزهای تاسیس و راه اندازی مدارس و مراکز غیردولتی در استانها و شهرستانها در دستورکار قرار گیرد.

متن کامل طرح اصلاح قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی غیردولتی به شرح زیر است: طرح اصلاح قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی مصوب 1395 با اصلاحات و الحاقات بعدی مقدمه: اگر چه مدت زیادی از تصویب قانون تاسیس و اداره مدارس آموزشی و پرورشی غیردولتی نمی گذرد ولی این قانون مورد ایراد و اشکال قرار گرفته است.

دارندگان مجوز این مدارس و مراکز غیردولتی انتظار دارند که نوع حمایتها مشخص و نظام مند باشد تا بتوانند براساس آن برنامه کاری خود را تنظیم کنند.

تعیین تکلیف تخلفات احتمالی کارکنان و مؤسسان در طول سال تحصیلی و ضرورت ادامه فعالیت مدارس و مراکز غیردولتی در طول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متن طرح اصلاح قانون تاسیس و اداره مدارس غیردولتی

متن طرح اصلاح قانون تاسیس و اداره مدارس غیردولتی