مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 22:052021-02-20سياسي

افزایش 2 برابری بودجه شهرداری شاهرود/ طلب 37میلیاردی شهرداری شاهرود از ادارات


استاندار سمنان, شاهرود را از شهرهای مهم استان برشمرد و گفت: شهرداری و سایر دستگاه های اجرایی باید با افق نگاه بلند نسبت به تامین زیر ساخت ها در این شهرستان توجه کنند.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان, شاهرود را از شهرهای مهم استان برشمرد و گفت: شهرداری و سایر دستگاه های اجرایی باید با افق نگاه بلند نسبت به تامین زیر ساخت ها در این شهرستان توجه کنند.

علیرضا آشناگر ،عصر 2 اسفند ماه در جلسه شورای اسلامی شهر شاهرود که به صورت ویدئو کنفرانسی و با تعدادی از مدیران کل ستادی استانداری، فرماندار و شهردار شاهرود برگزار شد با تاکید بر جایگاه و اهمیت شاهرود در استان سمنان اظهار کرد: شاهرود از شهرهای مهم استان سمنان است و لذا شهرداری و سایر دستگاههای اجرایی باید با افق نگاه بلند نسبت به تامین زیر ساختها در این شهرستان اقدام کنند.

استاندار سمنان با تجلیل از وجود انگیزه و علاقمتدی به فعالیت در میان اعضای شورای شهر و همچنین شهردار شاهرود از آنان خواست خدمات رسانی و مساعدت به مردم را بیش از پیش مد نظر قرارداده و با توجه به منابع محدود شهرداری ها، بیشترین خدمات رسانی را به انجام برسانند.

وی با تایید دغدغه مندی شهردار شاهرود نسبت به لزوم بازسازی و احیای ادوات و تجهیزات مدیریت بحران در این شهرستان گفت: موضوع مدیریت بحران و تامین امکانات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 برابری بودجه شهرداری شاهرود/ طلب 37میلیاردی شهرداری شاهرود از ادارات

افزایش 2 برابری بودجه شهرداری شاهرود/ طلب 37میلیاردی شهرداری شاهرود از ادارات