مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 19:552021-02-20ورزشي

لیورپول 0-2 اورتون؛ آسمان مرسی ساید آبی تر از همیشه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، لیورپول بعد از پیروزی روحیه بخش مقابل لایپزیش در لیگ قهرمانان اروپا امشب از سری مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس و در چهارچوب دربی مرسی ساید میزبان اورتون بود که این بازی در پایان با نتیجه 2-0 به سود شاگردان کارلو آنچلوتی خاتمه یافت.

- اورتون موفق شد با ارائه یک نمایش حساب شده 2-0 لیورپول را شکست دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، لیورپول بعد از پیروزی روحیه بخش مقابل لایپزیش در لیگ قهرمانان اروپا امشب از سری مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس و در چهارچوب دربی مرسی ساید میزبان اورتون بود که این بازی در پایان با نتیجه 2-0 به سود شاگردان کارلو آنچلوتی خاتمه یافت.

اورتون می توانست در همان ابتدا و روی یک ضربه کرنر توسط بن گادفری به گل اول دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه لیورپول عبور کرد.

در دقیقه 3 شروع فوق العاده اورتون به گل اول این تیم انجامید.

پاس فوق العاده خامس رودریگز باعث شد ریچارلیسون در موقعیت تک به تک قرار گیرد و این ستاره برزیلی با یک ضربه دقیق کار را 1-0 کرد.

در دقیقه 20 شوت فوق العاده جردن هندرسون می توانست به گل تساوی لیورپول منجر شود اما جردن پیکفورد با یک واکنش فوق العاده توپ را به کرنر فرستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیورپول 0-2 اورتون؛ آسمان مرسی ساید آبی تر از همیشه

لیورپول 0-2 اورتون؛ آسمان مرسی ساید آبی تر از همیشه