مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 19:302021-02-20حوادث

تحویل برقراری امنیت منطقه آلبلاغ به شرکت حفاظتی و مراقبتی


فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت: برقراری امنیت منطقه معدنی آلبلاغ شهرستان اسفراین پس از انجام پاکسازی از حضور سودجویان و برداشت کنندگان غیر مجاز سنگ های معدنی، - ایسنا/خراسان شمالی فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت: برقراری امنیت منطقه معدنی آلبلاغ شهرستان اسفراین پس از انجام پاکسازی از حضور سودجویان و برداشت کنندگان غیر مجاز سنگ های معدنی، به شرکت حفاظتی و مراقبتی تحویل شد.

سردار علیرضا مظاهری اظهار کرد: مدت ها قبل با توجه به کاوشی که در منطقه آلبلاغ واقع در منطقه حفاظت شده ساریگل انجام شده بود، متاسفانه انجام برداشت های غیر مجاز از سنگ های معدنی این منطقه توسط سودجویان آغاز شد و جریان گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، وی گفت: نیروی انتظامی شهرستان اسفراین چندین بار این منطقه را از حضور این برداشت کنندگان غیر مجاز پاکسازی و تعداد زیادی از آنان را نیز دستگیر کرد.

مظاهری افزود: مقدار زیادی از سنگ های معدنی برداشت شده از این منطقه را نیز ضبط و به مراجع قانونی تحویل داد.

وی در ادامه به زخمی شدن هفت نفر از برداشت کنندگان و سودجویان در این منطقه که اخیرا با سلاح سرد و گرم درگیر شده بودند نیز اشاره و اعلام کرد: پنج نفر از این مجروحان با سلاح شکاری ساچمه زنی مجروح و دو نفر بر اثر پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل برقراری امنیت منطقه آلبلاغ به شرکت حفاظتی و مراقبتی

تحویل برقراری امنیت منطقه آلبلاغ به شرکت حفاظتی و مراقبتی