مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 18:552021-02-20ورزشي

جام جهانی 2020 قطر فرصتی مناسب برای احیای ظرفیت کنگان


فرماندار شهرستان کنگان پیش رو بودن جام جهانی 2020 قطر را فرصتی مناسب برای احیای ظرفیت کنگان عنوان کرد.

- سیدعلی پاک نژاد در گفتگو با خبرنگار فارس در شهرستان کنگان، در خصوص علت نامگذاری این هفته(24تا30بهمن ماه) به عنوان هفته فرهنگی کنگان اظهار داشت: یکی از دلایل نامگذاری این هفته، 24 بهمن سالروز شهادت سید حسن هاشمی اولین شهید انقلاب شهرستان و روز 28 بهمن ماه سالروز شهر شدن و شهرستان شدن کنگان است.

فرماندار شهرستان کنگان افزود: هرچند که برنامه ها و مناسبت های فرهنگی و تاریخی دیگری نیز وجود داشت ولی با توجه به مطالبه عمومی و اهمیت دادن به نظرات مردم، این تاریخ در کمیسیون اجتماعی شهرستان در محل فرمانداری مورد پیشنهاد و در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان مورد تصویب قرار گرفت و روند اداری آن آغاز شد.

وی ادامه داد: شهرستان کنگان از مهم ترین شهرستان های استان و جنوب کشور است و از ظرفیت های بسیاری در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، ورزشی و کشاورزی برخوردار است و شناساندن این ظرفیت ها به مردم کشورمان و کشورهای منطقه از مهم ترین دلایل برگزاری هفته فرهنگی است.

رییس ستاد هفته فرهنگی کنگان عنوان کرد: قرار گرفتن ظرفیت های اقتصادی همچون میدان عظیم پارس جنوبی، استقرار تاسیسات پتروشیمی، کوه های معادن، استقرار بزرگ ترین کارخانه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام جهانی 2020 قطر فرصتی مناسب برای احیای ظرفیت کنگان

جام جهانی 2020 قطر فرصتی مناسب برای احیای ظرفیت کنگان