مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 18:452021-02-20ورزشي

ساوتهمپتون 1 - 1 چلسی؛ دو امتیاز مهم از دست رفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، چلسی که در هفته های اخیر زیر نظر توماس توخل روند درخشانی در نتیجه گیری در لیگ برتر داشت، این هفته و در خانه ساوتهمپتون بحران زده به تساوی 1-1 رسید تا دو امتیاز حساس را از دست بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، چلسی که در هفته های اخیر زیر نظر توماس توخل روند درخشانی در نتیجه گیری در لیگ برتر داشت، این هفته و در خانه ساوتهمپتون بحران زده به تساوی 1-1 رسید تا دو امتیاز حساس را از دست بدهد.

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه شش و روی حرکت جمیز از سمت راست می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه والی مارکوس آلونسو با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در ادامه چلسی بازی را بیشتر از ساوتهمپتون در اختیار داشت، اما در خلق موقعیت چندان موفق نبود و در دقیقه 33 این حریف قرمزپوش بود که به گل اول رسید.

روی ارسال عمقی ردموند، تاکومی مینامینو در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و بعد از فریب ادواردو مندی و سزار آسپلیکوئتا، با یک ضربه فنی و بیرون پا گل اول تیمش را به ثمر رساند.

در اواخر نیمه اول و روی ارسال ضربه ایستگاهی از سوی آلونسو بود که آنتونی رودیگر فرصت داشت گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه سر محکم او توسط مک کارتی مهار شده و نیمه اول با برتری 0-1 ساوتهمپتون به اتمام رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساوتهمپتون 1 - 1 چلسی؛ دو امتیاز مهم از دست رفت

ساوتهمپتون 1 - 1 چلسی؛ دو امتیاز مهم از دست رفت