مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 18:152021-02-20ورزشي

تماس تلفنی استاندار در خصوص تکمیل سالن 6 هزار نفری ثامن الائمه مشهد


استاندار خراسان رضوی در خصوص تأمین اعتبار تکمیل سالن 6 هزار نفری ثامن الائمه مشهد با وزیر ورزش و جوانان تماس تلفنی گرفت و سلطانی فر از تأمین اعتبارات لازم برای این پروژه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، بعدازظهر امروز استاندار خراسان رضوی به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیرکل ورزش و جوانان استان از مجموعه ورزشی ثامن الائمه مشهد بازدید کرد.

استاندار خراسان رضوی ضمن بازدید از سالن 6 هزار نفری، استادیوم و پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی ثامن الائمه در خصوص تکمیل و تأمین اعتبار پروژه سالن 6 هزار نفری این مجموعه دستورات مقتضی را صادر کرد.

محمدصادق معتمدیان در حاشیه حضور خود در این بازدید طی تماس تلفنی با وزیر ورزش و جوانان از وی وصول دو الی سه روزه 10 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت سالن 6 هزار نفری ثامن را درخواست کرد.

وزیر ورزش و جوانان نیز طی این تماس اظهار کرد: 50 میلیارد تومان به آقای کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی داده ام تا چهار سالن در کشور که یکی از آن ها سالن 6 هزار نفری مشهد است را راه اندازی و تکمیل کنند، بررسی می کنم ببینم چه اقدامی صورت گرفته است.

مسعود سلطانی فر ادامه داد: بگویید کار را متوقف نکنند، این پروژه جزو اولویت های ما، سازمان برنامه و بودجه و خراسان رضوی است، حیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس تلفنی استاندار در خصوص تکمیل سالن 6 هزار نفری ثامن الائمه مشهد

تماس تلفنی استاندار در خصوص تکمیل سالن 6 هزار نفری ثامن الائمه مشهد