مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 18:152021-02-20حوادث

کشف 14 تن انواع مواد مخدر در سمنان طی سال جاری


جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف 14 تن انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی در این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ سیدعلی میراحمدی اظهار کرد: مقابله و مبارزه با تهیه، تولید و توزیع کنندگان مواد مخدر و هرگونه فعالیت در این راستا از جمله اولویت های ناجا در اجتماع است که در این موضوع در استان سمنان به صورت ویژه پیگیری می شود.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نیز در همین راستا در 11 ماه سال جاری با تلاش و اقدامات مؤثر خود موفق به کشف 14 تن انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی در این استان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در سال جاری شاهد افزایش 16 درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه بودیم، گفت: تعداد سه هزار و 469 نفر از قاچاقچیان و سوداگران مرگ در این مدت توسط پلیس دستگیر شدند.

میراحمدی با اشاره به عزم جدی مأموران در مقابله و مبارزه با قاچاق مواد مخدر اضافه کرد: برنامه و طرح های متعددی برای کنترل و نابودی این ماده خانمان سوز در استان داریم.

وی توجه ویژه مأموران انتظامی به مناطق کویری، جاده ترانزیتی و پاتوق های تشکیل شده در شهرها را از برنامه های کنترلی پلیس دانست و گفت: با همراهی، مشارکت و همکاری مردم، امنیتی پایدار و مطلوب در این استان خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 14 تن انواع مواد مخدر در سمنان طی سال جاری

کشف 14 تن انواع مواد مخدر در سمنان طی سال جاری