مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 17:152021-02-20سياسي

تداوم فعالیت های مسجدمحور ستاد فهما و سازمان بسیج مستضعفین در سطح محلات


حجت الاسلام و المسلمین «حبیب رضا ارزانی» رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور امروز شنبه 2 اسفند با سردار «غلامرضا سلیمانی» رییس سازمان بسیج مستضعفین در محل این سازمان دیدار و گفت وگو کرد.

- حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور امروز شنبه 2 اسفند با سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین در محل این سازمان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)،حجت الاسلام و المسلمین ارزانی در ابتدای این دیدار ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های چند سال اخیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور اظهار کرد: طرح ملی ایران قوی و انتخاب پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران اسلامی از مهمترین اقداماتی محسوب می شود که به همت ستاد فهما در سطح کشور برگزار شده است.

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، در بخش دیگری از مباحث خود با بیان اینکه محوریت فعالیت کانون های فهما بر مدار تصمیم امام جماعت است، افزود: اساسا کانون ها به درخواست ائمه جماعات مساجد تاسیس می شوند.

وی همچنین در ادامه از همکاری خوب سطوح مختلف بسیج از پایگاه های مقاومت بسیج مساجد گرفته تا سطوح استانی و کشوری این نهاد با کانون های مساجد قدردانی کرده و ابراز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم فعالیت های مسجدمحور ستاد فهما و سازمان بسیج مستضعفین در سطح محلات

تداوم فعالیت های مسجدمحور ستاد فهما و سازمان بسیج مستضعفین در سطح محلات