مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 16:452021-02-20اقتصادي

ضرورت بسته شدن پرونده مسکن مهر آذربایجان غربی تا اردیبهشت 1400


استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه بخش عمده پرونده مسکن مهر در این دولت به سرانجام رسیده است گفت: 1900 واحد مسکن مهر باقیمانده استان باید تا پایان اردیبهشت 1400 به اتمام برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمدمهدی شهریاری در جلسه شورای تامین مسکن که با حضور معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در استانداری برگزار شد با تاکید بر نقش مسکن در زندگی مردم و وظیفه قانونی دولت در تامین این نیاز اساسی اظهار داشت: بر اساس گزارش راه و شهرسازی تا پایان امسال یک هزار واحد مسکن مهر از مجموع 1900 واحد باقیمانده تحویل متقاضیان می شود.

وی افزود: 900 واحد باقیمانده نیز که به طور عمده در تامین خدمات روبنایی دچار مشکل هستند باید تا پایان اردیبهشت سال آینده به اتمام برسد و پرونده مسکن مهر استان بسته شود.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه طی امسال 15 میلیارد تومان برای تامین خدمات زیربنایی و روبنایی از محل اعتبارات استانی برای مساکن مهر تخصیص یافته است، اعتبار مورد نیاز برای اتمام واحد های باقیمانده را 10 میلیارد تومان دانست.

شهریاری ادامه داد: با توجه به اینکه عمده نیازمندان مسکن از قشر ضعیف و متوسط جامعه هستند لذا باید در تخصیص در سرعت بخشی به مشکلات اعضای این تعاونی ها شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بسته شدن پرونده مسکن مهر آذربایجان غربی تا اردیبهشت 1400

ضرورت بسته شدن پرونده مسکن مهر آذربایجان غربی تا اردیبهشت 1400