مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 16:452021-02-20اقتصادي

مقاومت برخی مدیران در برابر مصوبات ستاد کرونا خیانت است


فرماندار آبادان، مقاومت برخی مدیران در برابر اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا در آبادان را نوعی خیانت دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو بلای جان مردم است و اصلاً برای ما قابل قبول نیست، از فعالیت برخی اصناف غیرضروری در شهرستان انتقاد کرد و افزود: چیزی که از سوی ستاد مرکزی برای ما ابلاغ شده است، فعالیت گروه شغلی یک تحت شرایط رعایت پروتکل هاست.

فرماندار آبادان با تأکید بر اینکه همان گروه شغلی یک نیز باید کنترل شوند، بیان کرد: همچنین گروه های شغلی دو و سه و چهار نمی توانند در ایام وضعیت قرمز کرونایی فعالیت کنند و اگر نتوانیم این وضعیت را برای 10 روز مدیریت کنیم، قطعاً موج تعطیلی ها به عید امسال کشیده می شود.

موسوی گفت: هر واحد صنفی متخلف که پلمب بشود تا پایان وضعیت قرمز اجازه فعالیت ندارد و همه فروشگاه های زنجیره ای حق فروش اقلامی به غیر از غذایی و بهداشتی ندارند و در صورت تمرد، پلمب خواهند شد.

وی از تعطیلی نماز جمعه و جماعات، همایش ها و تجمعات تا پایان وضعیت قرمز شهرستان آبادان خبر داد و افزود: بازارهای جمعه و دیگر بازارهای غیررسمی باید تعطیل شوند؛ همچنین دست فروشان هم در کنار اصناف باید با ستاد همکاری کنند و برای چند روز فعالیت نداشته باشند و از شهرداری آبادان درخواست می شود که بر پارک ها و بوستان ها و آرامستان ها نظارت کامل داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت برخی مدیران در برابر مصوبات ستاد کرونا خیانت است

مقاومت برخی مدیران در برابر مصوبات ستاد کرونا خیانت است