مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 16:252021-02-20سياسي

گرامیداشت سالروز وفات آیت الله خوشوقت ساعت 21 از شبکه قرآن


ویژه برنامه گرامیداشت سالروز وفات آیت الله خوشوقت(ره) از مشاهیر آرمیده در بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم(ع) ساعت 21 امشب روی آنتن شبکه قرآن سیما می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، ویژه برنامه گرامیداشت سالروز وفات آیت الله خوشوقت(ره) از مشاهیر آرمیده در بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم(ع) شنبه دوم اسفند ماه مصادف با سالروز وفات آن عالم عامل از ساعت 21 با حضور تعداد معدودی از شاگردان آن عارف حکیم، پخش می شود.

با توجه به تدابیر و اقدامات پیشگیرانه در خصوص شیوع ویروس مرجع عالیقدر آیت الله العظمی بروجردی(ره) و همنشینی با شهید محراب آیت الله صدوقی(ره) بود.

این عالم بزرگ حکمت و فلسفه را نیز در محضر مفسر کبیر قرآن، عالم ربانی علامه طباطبایی(ره) آموخت.

انفاس ملکوتی علامه طباطبایی ایشان را با دقایق و رموز اخلاق و درجات عرفان آشنا ساخته و همین امر، ایشان را مورد توجه و محبت ویژه علامه قرار داد.

وی پس از فراگیری علوم معقول و منقول و آشنایی با لطایف حکمت و اخلاق و عرفان و پس از نایل شدن به مقام معنوی اجتهاد به تهران بازگشت.

اقامت در تهران، برپایی نماز جماعت در مسجد امام حسن مجتبی(ع)، تربیت طلاب و فضلای حوزه حوزه علمیه، درس اخلاق و توجه به خواسته ها و حاجات مردم، انس با جوانان، بسیجیان و رزمندگان، خانواده های شهدا در طول بیش از چهل سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت سالروز وفات آیت الله خوشوقت ساعت 21 از شبکه قرآن

گرامیداشت سالروز وفات آیت الله خوشوقت ساعت 21 از شبکه قرآن