مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 15:352021-02-20بين الملل

3 یا 4 موشک نقطه زن برای از کار انداختن اسراییل کافی است


3 یا 4 موشک نقطه زن برای از کار انداختن اسراییل کافی است و این موشکها توان رسیدن به هر نقطه ای در عمق اسراییل را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسحاق بریک ژنرال احتیاط رژیم صهیونیستی در گفتگو با کانال هفت این رژیم از 150 هزار موشک حزب الله که به مثابه تهدیدی اساسی برای این رژیم است پرده برداشت و اذعان کرد: وجود 150 هزار موشک نزد حزب الله که صدها فروند از آنها نقطه زن هستند و نیز موشکهایی که نقطه زن نیستند و دهها کیلوگرم مواد منفجره دارند به مثابه تهدیدی برای اسراییل هستند و این موشکها می توانند به هر نقطه ای در اسراییل برسند.

بریک گفت: موضوع هولناک و فاجعه بار این است که حتی اگر حزب الله چند صد موشک نقطه زن هم داشته باشد برای فرو بردن اسراییل در تاریکی مطلق کافی استتحلیلگر صهیونیست: موضوع هولناک و فاجعه بار این است که حتی اگر حزب الله چند صد موشک نقطه زن هم داشته باشد برای فرو بردن اسراییل در تاریکی مطلق کافی است.

سه یا چهار موشک دقیق برای هر نیروگاه برق کافی است و اسراییل دیگر قادر به تولید برق نخواهد بود و همین موضوع درباره تاسیسات آبی هم وجود دارد.

این تحلیلگر صهیونیست اذعان کرد: اگر اسراییل سامانه های پدافندی مانند گنبد آهنین و عصای سحرآمیز و دیگر سامانه های خود را در مراکز حساس مانند نیروگاههای برق و گاز مستقر کند، جبهه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 یا 4 موشک نقطه زن برای از کار انداختن اسراییل کافی است

3 یا 4 موشک نقطه زن برای از کار انداختن اسراییل کافی است