مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 14:352021-02-20اقتصادي

نرخ بیکاری اردستان نصف شده است


نرخ بیکاری شهرستان اردستان در سه سال گذشته با وجود همه مشکلات ملی و منطقه ای نصف شده است.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: نرخ بیکاری شهرستان اردستان در سه سال گذشته با وجود همه مشکلات ملی و منطقه ای نصف شده است.

حمیدرضا تأملی، امروز (شنبه- 2 اسفندماه) در دیدار با بانوان کارآفرین شهرستان در فرمانداری اردستان اظهار کرد: کسانی که می خواهند وارد یک فعالیت شغلی شوند باید با علم بر آن اقدام کنند، در غیر این صورت نمی توانند در ادامه در آن حرفه موفق باشند.

وی با بیان اینکه با توجه به تسهیلاتی که در بخش های مختلف برای فعالان اقتصادی وجود دارد مانع جدی برای افرادی که ایده درستی داشته باشد در مسیر ایجاد کارآفرینی وجود ندارد، افزود: باید به قوانین و مقررات همه مجموعه های درگیر کسب و کار احترام بگذاریم تا در ادامه به مشکل برخورد نکنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار اردستان تصریح کرد: متأسفانه برخی دستگاه ها نسبت به امکانات و خدماتی که به کارآفرینان ارائه می کنند در عرصه عمومی خوب اطلاع رسانی نمی کنند و باعث می شوند خدمات آن اداره در شهرستان از بین برود و کسی از آن استفاده نکند.

تأملی با بیان اینکه آخرین لیست بیمه شده اجباری تأمین اجتماعی شهرستان اردستان بیش از 6730 نفر است، گفت: این آمار در ابتدای سال 1397 کمتر از شش هزار نفر بود که نشان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بیکاری اردستان نصف شده است

نرخ بیکاری اردستان نصف شده است