مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 14:352021-02-20حوادث

انهدام 16 باند مواد مخدر و کشف 1242 کیلو گرم انواع مواد مخدر گچساران


جانشین فرمانده نیروی انتظامی گچساران گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون یک هزار و 242 کیلوگرم انواع مخدر مخدر در شهرستان کشف و ضبط شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، سرهنگ دوم ارسلان خادمیان در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر در گچساران با اشاره به افزایش کشفیات مواد مخدر و انهدام باند های قاچاقچی مواد مخدر  گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون یک هزار و 242 کیلوگرم انواع مخدر مخدر در شهرستان کشف و ضبط شد.

 جانشن فرمانده نیروی انتظامی گچساران گفت: این میزان کشفیات با اجرای طرح پاکیسازی نقاط آلوده  کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه مواد مخدر مکشوفه شامل تریاک، هرویین، شیشه و حشیش بوده است افزود: مبارزه با این پدیده شوم به طور مستمر در این شهرستان ادامه دارد.

خادمیان  با اشاره به اینکه میزان کشفیات مواد مخدر در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 72 درصد افزایش یافته است، افزود: در این مدت  454 نفر قاچاقچی وخرده فروش مواد مخدر دستگیر  که این میزان  نسبت به مدت مشابه سال قبل  28 درصد افزایش داشته است.

 جانشین فرمانده انتظامی گچساران ابراز کرد: همچنین  از ابتدای سالجاری تا کنون یک هزار و 521 نفر معتاد در مناطق مختلف این شهرستان جمع آوری که 113 نفر آنها به کمپ های ترک اعتیاد تحویل داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 16 باند مواد مخدر و کشف 1242 کیلو گرم انواع مواد مخدر گچساران

انهدام 16 باند مواد مخدر و کشف 1242 کیلو گرم انواع مواد مخدر گچساران