مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 13:252021-02-20سياسي

پرونده مسکن مهر آذربایجان غربی تا اردیبهشت 1400 باید بسته شود


استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه بخش عمده پرونده مسکن مهر در این دولت به سرانجام رسیده است گفت: 1900 واحد مسکن مهر باقیمانده استان باید تا پایان اردیبهشت 1400 به اتمام برسد.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه بخش عمده پرونده مسکن مهر در این دولت به سرانجام رسیده است گفت: 1900 واحد مسکن مهر باقیمانده استان باید تا پایان اردیبهشت 1400 به اتمام برسد.

محمدمهدی شهریاری روز شنبه دوم اسفند در جلسه شورای تامین مسکن که در استانداری برگزار شد با تاکید بر نقش مسکن در زندگی مردم و وظیفه قانونی دولت در تامین این نیاز اساسی تصریح کرد: بر اساس گزارش راه و شهرسازی تا پایان سال جاری یکهزار واحد مسکن مهر از مجموع 1900 واحد باقیمانده تحویل متقاضیان می شود.

وی افزود: 900 واحد باقیمانده نیز که عمدتا در تامین خدمات روبنایی دچار مشکل هستند باید تا پایان اردیبهشت سال آینده به اتمام برسد و پرونده مسکن مهر استان بسته شود.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در سالجاری 15 میلیارد تومان برای تامین خدمات زیربنایی و روبنایی از محل اعتبارات استانی برای مساکن مهر تخصیص یافته است، اعتبار مورد نیاز برای اتمام واحد های باقیمانده را 10 میلیارد تومان دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده مسکن مهر آذربایجان غربی تا اردیبهشت 1400 باید بسته شود

پرونده مسکن مهر آذربایجان غربی تا اردیبهشت 1400 باید بسته شود