مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 13:202021-02-20سياسي

از آمران به معروف و ناهیان از منکر کرمانشاهی تقدیر شد


ظهر امروز از آمران به معروف ناهیان از منکر کرمانشاهی که باعث جلوگیری از زورگیری از یک خانم شده بودند توسط مسئولان استان کرمانشاه تقدیر به عمل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر امروز با حضور پرویز توسلی زاده رییس دادگستری کرمانشاه و سردار علی اکبر جاویدان فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه و جمعی از مسئولان استان کرمانشاه از آمران به معروف شهر کرمانشاه که مانع از زورگیری از یک خانم به همراه فرزند سه ساله اش شده بودند، تقدیر به عمل آمد.

برخورد سختی با زورگیران متجاوزان به امنیت مردم خواهیم کرد پرویز توسلی زاده رییس دادگستری کرمانشاه در این مراسم اظهار کرد: این افراد براساس غیرت دینی و احساس مسئولیت انسانی خود در مقام امر به معروف و نهی از منکر از یک مظلوم بی دفاع حمایت کردند که جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

وی افزود: یکی از این افراد حتی در دفاع از مظلوم مورد و ضرب و شتم و از ناحیه پهلو مورد اصابت چاقو قرار گرفته اما لحظه ای احساس بی تفاوتی نسبت به جامعه و وظیفه فردی خود نکرده است.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با هشدار به اراذل و اوباش تصریح کرد: به اراذل و اوباش و متعرضان به حقوق و امنیت مردم هشدار می دهیم که در صورت چنین اقداماتی برخورد قانونی و سختی با آنها صورت خواهد گرفت تا درس عبرتی برای سایر هنجارشکنان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آمران به معروف و ناهیان از منکر کرمانشاهی تقدیر شد

از آمران به معروف و ناهیان از منکر کرمانشاهی تقدیر شد