مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 13:152021-02-20اقتصادي

استفاده از ربات هوشمند برای بررسی کانال های جمع آوری آب های سطحی در مشهد


معاون خدمات شهری شهردار مشهد از به کارگیری ربات هوشمند به منظور بررسی کامل خصوصیات کانال های جمع آوری آب های سطحی شامل متراژ دقیق، شیب زمین، - ایسنا/خراسان رضوی معاون خدمات شهری شهردار مشهد از به کارگیری ربات هوشمند به منظور بررسی کامل خصوصیات کانال های جمع آوری آب های سطحی شامل متراژ دقیق، شیب زمین، وضعیت موجود و.

در کلان شهر مشهد خبرداد.

مهدی یعقوبی با بیان این خبر اظهار کرد: در حال حاضر بیش از یک میلیون و 600 هزار متر کانال جمع آوری آب های سطحی در شهر مشهد وجود دارد که از این مقدار، بالغ بر 700 هزار متر کانال جمع آوری آب های سطحی به صورت سرپوشیده هستند که نگهداری و لایروبی آن ها یکی از مهمترین اولویت های معاونت خدمات شهری است زیرا کنترل و لایروبی مداوم این مسیرها می تواند علاوه بر جلوگیری از آبگرفتگی معابر در هنگام بارش نزولات آسمانی، به حل مشکل ماندآب در کانال ها و رفع بوی نامطبوع کانال ها نیز کمک کند.

وی افزود: در همین راستا با همکاری یک شرکت دانش بنیان، ربات هوشمند بررسی وضعیت کانال های جمع آوری آب های سطحی کشور طراحی و ساخته شد و در حال حاضر در مرحله تست های مختلف و ارتقاء ویژگی های آن هستیم.

با استفاده از این ربات هوشمند می توان به آسانی وضعیت کانال های جمع آوری آب های سطحی در همه نقاط شهر را که به علت محدود بودن فضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ربات هوشمند برای بررسی کانال های جمع آوری آب های سطحی در مشهد

استفاده از ربات هوشمند برای بررسی کانال های جمع آوری آب های سطحی در مشهد