مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 12:452021-02-20فرهنگي

شبکه مستند به املاک رضاخان می پردازد


شبکه مستند به بهانه صدسالگی کودتای رضاخان در (سوم اسفند 1299) مجموعه مستند «ثبت با سند برابر نیست» با موضوع املاک ثبت شده با نام رضا خان برای نخستین بار روی آنتن تلویزیون می برد.

- شبکه مستند به بهانه صدسالگی کودتای رضاخان در (سوم اسفند 1299) مجموعه مستند ثبت با سند برابر نیست با موضوع املاک ثبت شده با نام رضا خان برای نخستین بار روی آنتن تلویزیون می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، ثبت با سند برابر نیست از اسناد منتشرنشده ای مربوط به املاک رضا پهلوی رونمایی می کند.

مجموعه مستند ثبت با سند برابر نیست به کارگردانی مهدی شامحمدی و تهیه کنندگی وحید کاظمی در هشت قسمت 50 دقیقه ای برای نخستین بار روی آنتن تلویزیون می رود.

این مجموعه از شنبه (دوم اسفند ماه) هر شب، ساعت 19 از شبکه مستند پخش می شود و نگاهی متفاوت به دوران حکومت رضا پهلوی در کشور دارد.

وحید کاظمی ـ تهیه کننده ثبت با سند برابر نیست ـ درباره ایده ساخت این مجموعه مستند هشت قسمتی گفت: چهار سال پیش مجموعه ای را مربوط به دوره رضاخانی کار کردیم.

یک گروه تحقیقاتی نزدیک به دو سال، تمام اسناد مربوط به دوران پهلوی اول را مورد بررسی قرار دادند که در نتیجه، نکاتی تأمل برانگیزی توجه ما را جلب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه مستند به املاک رضاخان می پردازد

شبکه مستند به املاک رضاخان می پردازد