مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 12:252021-02-20ورزشي

اعزام تیم کشتی آلیش بانوان البرز به رقابت های قهرمانی کشور


رقابت های کشتی آلیش بانوان قهرمانی کشور روزهای 2 و 3 اسفند ماه به میزبانی استان همدان در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار می شود که تیم 6 نفره کشتی آلیش بانوان البرزی در این دوره از مسابقات حاضر می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، تیم کشتی آلیش بانوان البرزی که در سال 94 موفق به کسب مدال رنگارنگ شده بود امسال نیز تلاش دارد که با حضور در این دوره از مسابقات قهرمانی کشوری به موفقیت های جدید دست پیدا کند.

رقابت های کشتی آلیش بانوان قهرمانی کشور روزهای 2 و 3 اسفند ماه به میزبانی استان همدان در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار می شود.

بر اساس اعلام فدراسین کشتی، باتوجه به شیوع بیماری فنی در برخی وزن ها، انتخابی برگزار می شود که شانس بالایی برای حضور در تیم ملی را بدست خواهند آورد.

تیم 6 نفره استان البرز برای حضور در این مسابقات  به ترتیب ذیل است: 1- 55 کیلوگرم: زهرا شاه احمدی  2- 60 کیلوگرم: معصومه جعفری 3- 65 کیلوگرم: لیلا فیضی  4- 70 کیلوگرم: پریسا موسوی 5- 75 کیلوگرم: زهرا مزینانی  6- 75+ کیلوگرم: الهام حسن زاده و همچنین الهه رضایی و راحله شمس هم به ترتیب به عنوان مربی و سرپرست به این مسابقات اعزام می شوند.

گفتنی است که کشتی آلیش نوعی از کشتی محلی است که به آن کشتی با شال هم می گویند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تیم کشتی آلیش بانوان البرز به رقابت های قهرمانی کشور

اعزام تیم کشتی آلیش بانوان البرز به رقابت های قهرمانی کشور