مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 12:152021-02-20اقتصادي

افتتاح خط منظم کشتیرانی بندر عباس به بندر لاذقیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، کاپیتان عبداله حسومی افزود: در راستای حمایت از صادرات کشور و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، - یک مقام مسئول در کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از راه اندازی خط منظم کشتیرانی از بندرعباس به بندر لاذقیه سوریه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، کاپیتان عبداله حسومی افزود: در راستای حمایت از صادرات کشور و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، خط کشتیرانی ویژه حمل محمولات صادراتی از 20 اسفند ماه آغاز به کار می کند.

وی ادامه داد: بر این اساس محمولات صادراتی توسط کشتی های ناوگان شرکت حمل فله، به صورت منظم و ماهی یک بار از ایران به سوریه توسط کشتی های چند منظوره که قابلیت حمل محمولات فله، کالای عمومی و کانتینر به طور مجزا یا ترکیبی دارند، حمل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت حمل فله با تأکید بر اینکه نخستین محموله در تاریخ بیستم اسفند به بندر لاذقیه ارسال می شود، گفت: تجار و صاحبان کالا می توانند جهت هماهنگی با امور حمل کالای عمومی این شرکت نسبت به انجام مراحل سفارش اقدام کنند.

کاپیتان حسومی تصریح کرد: چنانچه راه اندازی این خط کشتیرانی با استقبال صاحبان کالا رو به رو شود، امکان حمل محمولات تا دو بار در ماه قاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خط منظم کشتیرانی بندر عباس به بندر لاذقیه

افتتاح خط منظم کشتیرانی بندر عباس به بندر لاذقیه